TAWARAN HEBAT!!

TAWARAN HEBAT!!

++kinda love..

Daisypath Anniversary tickers

::f.r.i.e.n.d.s::

Sabtu, 11 Jun 2011

bala yang gila!

hidup yg aku lalui bukan bahagia yg mcm kau nampak.
tak semudah itu untuk aku happy with my life now.
lain dan lain.

jgn kau igt perbuatan kau tu aku akan lupakan.
tak mungkin sama sekali.
kau penah ludah kat muka aku,
kau igt kau boleh jilat balik
say sorryla..
aku takkan penah padam hempedu yg kau penah campak kat aku

mmg kite hanya manusia biasa
yang selalu alpa dengan kehendakNya
jangan kau igt dgn statement mcm tuh
kau bole senang2 nk buat sesuka hati kau
sudahlah setan!!

aku benci tgok kau
jangan pernah kau muncul lagi dalam hidup aku
nyah kau!!berambus untuk selamanya!!
aku tak ingin kau bersama dgn jiwaku lagi..
sudahlah..
hati ini sudah puas disakiti,dirobek,dan dirampas semua kebahagiaanku
aku benci melihat kau!!!!!!!

dengan manusia lain,kau bole bermaharajalela
tapi denganku, aku tak ingin bersatu denganmu lagi
persetankan kau!!
segala durjana yg kau lemparkan padaku..
aku tak ingin kau lagi..!!



1 ulasan:

  1. entry yang aku post,bukanlah utk sape2.
    saje nk lepas geram

    BalasPadam